Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Παπαθανασάκης:«Είμαι έτοιμος να δώσω χρήματα»


Σ’ αυτή την τοποθέτησή του υπογράμμισε πως είναι έτοιμος να δώσει χρήματα έχοντας επίγνωση των οικονομικών της ομάδας και ότι πιέζει τους δικηγόρους του να «τελειώσουν» τις διαδικασίες. Γνωστοποίησε το πως πήρε το ερέθισμα να ασχοληθεί με τον Ηρακλή, τη σχέση του με τον Μάκη Σεντελίδη και το σημείο στο οποίο βρίσκεται η διαπραγμάτευση. Αναλυτικά:

Για το αν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και είναι ο νέος μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, επισήμανε:

«Όχι. Όχι ακόμη. Κοντεύουμε να τα βρούμε. Οι δικηγόροι δουλεύουν για να τελειώσουν μ’ αυτή τη δουλειά».

Ερωτηθείς για το πώς αποφάσισε να ασχοληθεί με τον Ηρακλή και τι του κίνησε το ενδιαφέρον, απάντησε:

«Είχα έρθει το Μάρτη στην Αθήνα και ένας από τους παίκτες μου που είχα παλιά ως προπονητής, με είχε βρει και μου είπε πως έμαθε ότι είμαι στην Ελλάδα και ήθελε να με δει. Ήταν στην ομάδα μικρών του Καναδά το 80’. Μου είπε ότι πεθαίνει ο πατέρας του από καρκίνο. Ήρθα στη Θεσσαλονίκη να δω το παιδί αυτό. Μου είχαν μιλήσει για τον Ηρακλή και για άλλες ομάδες, για το αν θα ήθελα να ασχοληθώ. Μετά που είχα σταματήσει με το ποδόσφαιρο, συνέχιζα και είχα πολύ πάθος για τη μπάλα. Τρελάθηκα με τη Θεσσαλονίκη, δεν έχω ξαναδεί τόσο ωραίο μέρος σαν αυτή την πόλη. Αρχίσαμε να μιλάμε για τον Ηρακλή και ήρθα τον Μάιο και είδα 2 παιχνίδια της ομάδας. Έτσι έγινε…» εξήγησε.

Για τη σχέση που έχει με τον Μάκη Σεντελίδη, επισήμανε:

«Ο Μάκης είχε παίξει εδώ στον Καναδά, όταν ήμουν κι εγώ προπονητής. Τον γνωρίζω και του είχα μιλήσει ότι είχα ενδιαφέρον να κάνουμε κάτι για τον Ηρακλή. Τον ρώτησα αν μπορεί να βοηθήσει, αν αναλάβω την ομάδα, και μου απάντησε θετικά. Δεν έχω τελειώσει τα χαρτιά όμως ακόμη. Έχω ένα πλάνο, μιλήσαμε πολύ με τον Μάκη, έχουμε κοινή φιλοσοφία για το τι χρειάζεται μια ομάδα, να μπορεί πάντα να είναι καλή».

Με δεδομένη τη μόνιμη κατοικία του στο Τορόντο, ρωτήθηκε για το ποιος θα διοικεί την ομάδα αν αγοράσει τελικά την ΠΑΕ. Απάντησε:

«Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει η ιδέα να έρθω στην Ελλάδα. Αγάπησα την Ελλάδα τόσο πολύ, είναι μέσα μου. Είπα στους ανθρώπους ότι θα είμαι πολύ απασχολημένος για έναν χρόνο. Θα έρχομαι όμως. Ο άνθρωπος που είναι τώρα στην ομάδα (σ.σ. εννοώντας τον Γιώργο Μπέζα κατόπιν διευκρίνισης), θα βοηθήσει ο Μάκης ο Σεντελίδης κι αν θα χρειαστούμε κι άλλο κόσμο θα βοηθήσει».

Όσο για το ποιοι θα αποτελούν τη διοίκηση, είπε:

«Ώσπου να τελειώσουμε τα χαρτιά δεν έχουμε φτάσει ως εκεί. Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, προέχει να τελειώσουμε με τα χαρτιά όμως και να δούμε μετά τους παίκτες μας».

Για τα οικονομικά προβλήματα και το αν είναι έτοιμος να δώσει αυτά τα χρήματα, τόνισε:

«Ναι είμαι έτοιμος να δώσω αυτά τα χρήματα. Αυτή τη στιγμή εγώ κάνω ένα πλάνο. Μου αρέσει η ιδέα να ανέβουμε κατευθείαν στη SuperLeague. Θα έχει πολλά πράγματα μέσα όμως η προσπάθεια. Ο Ηρακλής έχει μεγάλη ιστορία, είναι μια πασίγνωστη ομάδα. Ο Ηρακλής δεν είναι κοντά στο potential που μπορεί να είναι από πολλές απόψεις. Ο Ηρακλής έχει μεγάλο όνομα. Μπορεί να μην είναι τώρα που μιλάμε worldwide, αλλά μπορεί σε 3-4 χρόνια με δουλειά να γίνει.

Τα χρήματα δεν είναι το πρόβλημα. Όμως επειδή ξέρω από μπάλα, τα χρήματα που θα βάλουμε θα είναι σωστά χρήματα, για σωστούς παίκτες, για να φτιάξουμε σωστές ακαδημίες, να έχουμε παίκτες που θα τα μεγαλώνουμε, που θα μπορούν να παίξουν στην ομάδα. Δεν είναι ζητούμενο να έρθει κάποιος να πετάξει 3-4-5 εκ. ευρώ. Πρέπει να δημιουργήσουμε μια καλή βάση».

Για τις επιχειρηματικές ασχολίες του, απάντησε:

«Εγώ έχω 12 διαφορετικές εταιρίες. Θα τις περιορίσω σε 3-4 πράγματα για να μπορέσω να ασχοληθώ με τον Ηρακλή. Έχω εταιρία που συνεργάζεται με νοσοκομεία για τον καρκίνο. Έχω ένα σχολείο. Έχω εταιρία με τα φωτοβολταΐκά».

Για το πότε προσδιορίζει χρονικά την οριστική συμφωνία είπε:

«Δεν μπορώ να πω ακριβώς πότε θα τελειώσουμε. Οι δικηγόροι μου λένε να πάμε σιγά-σιγά για να είναι όλα καλά, εγώ πιέζω τον χρόνο. Όλα τα πράγματα τα κοιτούν οι δικηγόροι. Αν ξεκινήσουμε, να το κάνουμε σωστά και να μην έχουμε προβλήματα».


Δεν υπάρχουν σχόλια: