Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Για πάντα Ηρακληδέας ο Κατσαμπής

Στον Ηρακλή θα κλείσει την ποδοσφαιρική του καριέρα ο Τάσος Κατσαμπής. Ο έμπειρος αμυντικός του «γηραιού» θα φοράει την φανέλα της ομάδας μέχρι το καλοκαίρι του 2010, όταν και αναμένεται να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια.Ο Κατσαμπής συναντήθηκε την Πέμπτη (15/5) στα γραφεία της ΠΑΕ στη Μίκρα με τον Αντώνη Ρέμο, με τον οποίο και κατέληξε στη σχετική επέκταση του συμβολαίου του.«Είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενος και ευτυχισμένος από το γεγονός ότι τόσο ως Αντώνης Ρέμος, όσο και με την ιδιότητα του προέδρου του Ηρακλή, έβαλα την υπογραφή μου δίπλα σε αυτήν του Τάσου Κατσαμπή για επέκταση της συνεργασίας μας. Τον ευχαριστώ προσωπικώς για την άκρως επαγγελματική συμπεριφορά του και την πολυδιάστατη προσφορά του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ο φυσικός αρχηγός μας και οφείλαμε να προβούμε σε μια τέτοια κίνηση. Τάσο, είμαστε και θα είμαστε μαζί. Συνεχίζουμε...», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας του «γηραιού».Ο 35χρονος αμυντικός, από την πλευρά του, τόνισε: «Ο Ηρακλής είναι η οικογένειά μου και δεν το κρύβω ότι έχω δεθεί με την ομάδα και τον κόσμο της, όσο με καμιά άλλη στην καριέρα μου. Βεβαίως επιθυμούσα διακαώς να κλείσω την καριέρα μου σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο και να προσφέρω και την τελευταία ικμάδα των αγωνιστικών δυνάμεών μου για να τον υπηρετήσω. Ευτυχώς από το περασμένο καλοκαίρι έχουμε στην διοίκηση Ηρακλειδείς, που πονούν την ομάδα και εκτιμούν την προσπάθεια των παικτών, γνωρίζοντας να την ανταμείβουν. Ήταν η καλύτερη δυνατή εξέλιξη για μένα και την καριέρα μου και ελπίζω να είμαι γερός, για να προσφέρω τα πάντα για τον Ηρακλή μας και στη συνέχεια. Ευχαριστώ τον πρόεδρο, κ. Αντώνη Ρέμο, τον κ. Μπάμπη Ξανθόπουλο και συνολικά την διοίκηση, για τη στάση τους απέναντί μου, που με τιμά και ως ποδοσφαιριστή και ως άνθρωπο». Στα αγωνιστικά, από το Σάββατο οι παίκτες του Ηρακλή θα απολαύσουν τις διακοπές τους. Με αφορμή το φινάλε, για τη δεδομένη χρονική στιγμή, των υποχρεώσεων, η διοίκηση με το τέλος του προπονητικού προγράμματος της Πέμπτης, πρόσφερε γεύμα σε παίκτες και στελέχη του ποδοσφαιρικού τμήματος. Την Παρασκευή οι ποδοσφαιριστές είναι ορισμένο να υποβληθούν σε εργομετρικές εξετάσεις και από το Σάββατο είναι ελεύθεροι ως τις 8 Ιουλίου, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συγκέντρωση για την νέα σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: