Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Ανανέωσε ο Μπαντής για τρία χρόνια

Για άλλα τρία χρόνια θα συνεχίσει να φορά την κυανόλευκη φανέλα ο Γιώργος Μπαντής. Ο νεαρός πορτιέρο του Ηρακλή, ανανέωσε την Πέμπτη το συμβόλαιό του με τον «γηραιό». Ο 23χρονος τερματοφύλακας, συναντήθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ με τον πρόεδρο των Θεσσαλονικέων Αντώνη Ρέμο και έβαλε την υπογραφή στο νέο του συμβόλαιο.Ο νεαρός γκολκίπερ, αμέσως μετά τις υπογραφές, τόνισε: «Αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος από το γεγονός ότι θα συνεχίσω την καριέρα μου στην ομάδα, στην οποία μεγάλωσα ως ποδοσφαιριστής, αλλά και ως άνθρωπος, τον Ηρακλή, για την οποία είναι βέβαιο ότι διατηρώ πολύ έντονα συναισθήματα. Αυτό, που έχω θέσει ως στόχο μου από εδώ και πέρα είναι να δικαιώσω την τεχνική ηγεσία και την Διοίκηση για την επιλογή τους να πιστέψουν σε εμένα, στην αξία και στις δυνατότητές μου και να προσφέρω τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα και την αγωνιστική αναγέννησή της, την οποία όλοι μας στον Ηρακλή.Η σκληρή δουλειά από μέρους μου θα συνεχιστεί, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στις δυνατότητές μου και, πάνω από όλα, έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μας. Ευχαριστώ τον κόσμο μας για τη στήριξή του προς το πρόσωπό μου και ελπίζω να δικαιώσω και αυτούς», κατέληξε ο Μπαντής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: