Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Καθρέφτη, καθρεφτάκο μου

-καλημέρα καθρεφτάκο μου
-καλημέρα ανθρωπάκο,αλλα δεν σε βλέπω και πολύ στα χάι σου σήμερα
-ε πώς να είμαι μ αυτά που ακούω και βλέπω?
-σε καταλαβαίνω,αλλά τις πταίει?

-δεν ξέρω καθρεφτάκο μου ,εχω μπερδευτεί στ αλήθεια..
-για στρέψε με στην τηλεόραση παρακαλώ
-ευχαρίστως,όλη η οθόνη δικιά σου
-μπά,μπά, κάργα ακίνητα βλέπω,μέχρι εκει που φτάνει το μάτι
-είναι της μονής βατοπεδίου
-και τι να τα χρειάζεται η μονή τόσα ακίνητα ?
-είναι κληροδοτήματα με χρυσόβουλα απο αυτοκράτορες
-μα αυτοκρατορία είσαστε ακόμα και δεν το ξέρω?
-δεν είμαστε πια, αλλά για δαύτους είμαστε
-ποιους εννοείς?
-κάποιους καλόγερους με μεγάλες τσέπες στα ράσα
-και δεν τους τα κατασχέσατε ακόμα,να τα μοιράσετε στο λαουτζίκο?
-μα είναι πρέπον να τους τα κατασχέσουμε?
-όχι μόνο πρέπον αλλά και επιβεβλημένο
-ναι αλλά υπάρχουν και κάποιοι κοσμικοί που τους σιγοντάρουν
-ε τότε ας φορέσουνε ράσα κι εκείνοι ,για να πάνε ασορτί με τους καλόγερους
-μα δεν έχουν να κερδίσουνε τίποτα αν φορέσουνε κι εκείνοι ράσα
-και γιατί παρακαλώ?
-γιατί έτσι κι αλλιώς, φοράνε ρούχα με μεγάλες τσέπες

Δεν υπάρχουν σχόλια: