Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Όλο αναβάλλεται η επιστροφή στην πατρίδα"

"φιλε μου και εγω μεταναστης ειμαι στην γερμανια το ξερω πως σκεφτεσαι και ξερω πως ειναι τα πραγματα εξω ξερω πως ειναι να σε αποριπτουν και το ποσο μοναχικα ειναι εξω..Ξερω πως ειναι να λαχταρας την ελλαδα το ιδιο κανω και εγω εδω που ειμαι την σκεφτομαι καθε μερα αλλα δεν...

βρισκω το λογο να γυρισεις τωρα σε αυτην την κατασταση που βρισκεται η χωρα ετσι οπως την κανανε και ειδικα η προηγουμενη κυβερνηση οχι πως το πασοκ δεν εχει φαει αλλα η γνωμη μου ειναι κανε λιγο ακομα υπομονη γιατι ερχονται δυσκολα χρονια ακομα πιο δυσκολα απο οτι εινα! ι τωρα..ξερω πως ολο αυτο ακους κανε υπομονη και κανε υπομονη αλλα να ξερεις η υπομονη ειναι αρετη..για αυτο λοιπον κατσε εκει που εισαι προς το παρον και μετα βλεπεις.."


http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_9710.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: