Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Playmate 2011: "Πλήρωσα 3.000 ευρώ για να είμαι κι εγώ στον Διαγωνισμό"

Άλλη μια περίεργη ιστορία έρχεται στην επιφάνεια σήμερα μετά απο περίπου δέκα μέρες που ολοκληρώθηκε και ο φετινός διαγωνισμός PLAYMAΤΕ. Τα όργανα δε λένε να σωπάσουν και η μία μετά την άλλη οι κοπέλες μιλάνε...Και λένε πολλά...Αυτή τη φορά η εκρηκτική Θεσσαλονικία Ελευθερία Μητροπούλου... Το κορίτσι αυτό που σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του περιοδικού Playboy κατέκτησε την πρώτη θέση στην ψηφοφορία του κοινού μιλώντας σε συναδέλφους είπε πώς η συμμετοχή της ήταν μια μοναδική εμπειρία για εκείνη αλλά κόστισε γύρω στα 3000 ευρώ...Πιό συγκεκριμένα ανέφερε : "Το συμβόλαιο που υπέγραψα ανέφερε μετάξύ άλλων ότι ο διοργανωτής καλύπτει όλα τα έξοδα της κάθε υποψήφιας για την συμμετοχή της στις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα πρίν τον διαγωνισμό. Κάτι τέτοιο βεβαίως δεν έγινε καθώς τα πολλαπλά μεταφορικά μου απο την Θεσσαλονίκη, οι μετακινήσεις μου στην Αθήνα για τις πρόβες και τις εκδηλώσεις του Διαγωνισμού, ακόμη και η διαμονή μου τις τελευταίες δεκαπέντε μέρες πρίν την τελική βραδιά ήταν όλα με δικά μου έξοδα. Έγω είχα την οικονομική άνεση και ήμουν σε θέση να τα πληρώσω και δεν απαιτώ φυσικά τίποτα και απο κανένα όσο κι αν αυτό σημαίνει την ωμή παραβίαση του συμβολαίου απο πλευράς διοργανώτριας αρχής..."