Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

«Στην διάθεση της διοίκησης…»


Έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν για το κακό ξεκίνημα του Άρη, εμφανίστηκε ο Σάκης Τσιώλης, μιλώντας μετά το νέο ανεπιτυχές αποτέλεσμα των «κίτρινων», το 1-1 με τον ΠΑΟΚ. Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη συζήτηση με τη διοίκηση για το μέλλον του. Όπως πάντως ξεκαθάρισε ο ίδιος στην συνέντευξη Τύπου, που προηγήθηκε χρονικά, δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο, όποια κι αν είναι η απόφασή της.

«Πέντε αγωνιστικές χωρίς νίκη για μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Άρης είναι μεγάλη υπόθεση και αυτό βαραίνει τον προπονητή. Αναλαμβάνω αυτό που μου αντιστοιχεί. Θα πρέπει να πω πως εγώ δεν μένω σε συμβόλαια και δεν παίζει ρόλο ούτε η αυτοεκτίμηση που έχω και με τη διοίκηση και με τον κόσμο. Εισπράττω μεγάλη εκτίμηση από τον κόσμο. Δεν είμαι από αυτούς που το βάζουν στα πόδια στα δύσκολα. Έχω δώσει μεγάλες μάχες για να φτάσω να είμαι προπονητής σε μια ομάδα σαν τον Άρη, όμως αν οι φωνές γίνουν περισσότερες και αν η διοίκηση θέλει, εγώ δεν στέκομαι σε συμβόλαια. Είμαι στην διάθεσή της. Είμαι στην διάθεση του Άρη, αν θέλει η διοίκηση να γίνει μια ανατροπή και να πάει καλύτερα ο Άρης».

Πηγή: sport-fm