Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

«Δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω μετά το Euro»


Ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα για το μέλλον του, ακόμη κι αυτό να αποσυρθεί από την προπονητική, άφησε ο Φερνάντο Σάντος σε συνέντευξή του στην «Correio da Manha». «Δεν έχω αποφασίσει. Σίγουρα όμως θα το κάνω πριν το Euro 2012», είπε για την πρόταση ανανέωσης που δέχτηκε από την ΕΠΟ. Τι δήλωσε για τη σχέση του με την Ελλάδα, αλλά και το έργο του Ζεσουάλδο Φερέιρα στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά:

-Θα αποδεχτείτε την πρόταση ανανέωσης του συμβολαίου σας;
«Δεν έχω αποφασίσει. Σίγουρα όμως θα το κάνω πριν το Euro 2012. Μπορεί να το κάνω σε ένα μήνα ή και σε μία εβδομάδα από σήμερα».

-Σκέφτεστε να τελειώσετε την καριέρα σας;
«Έχω σκεφτεί αυτό το θέμα. Όλα είναι ανοικτά. Για την ώρα, το μόνο σίγουρο είναι πως έχω πρόταση από την ομοσπονδία της Ελλάδας».

-Έχετε μία σχέση πάθους με τους Έλληνες…
«Είναι αλήθεια. Κάποια πράγματα γίνονται και δεν μπορείς να τα εξηγήσεις εύκολα. Όλα άρχισαν λίγο μετά την έλευσή μου στην Ελλάδα το 2001. Τρεις μήνες μετά την παρουσία μου στην ΑΕΚ, αρχίσαμε να έχουμε αυτή τη σχέση που συνεχώς αναπτύσσεται».

-Πώς έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση το ελληνικό ποδόσφαιρο;
«Η κρίση είναι αισθητή γιατί επηρεάζει τον κόσμο. Οι παίκτες και οι προπονητές δεν είναι λιγότερο πολίτες από τους υπόλοιπους. Έχουν οικογένειες και φίλους που περνούν δύσκολες καταστάσεις. Στο ποδόσφαιρο, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τα πράγματα και δημιουργεί προβλήματα στους συλλόγους. Έχω την ίδια ανησυχία κι εγώ».

-Έχετε δουλέψει σε Μπενφίκα, Σπόρτινγκ και Πόρτο. Θα αναλαμβάνατε κάποια μικρότερη ομάδα;
«Γιατί όχι; Αν ήμουν ελεύθερος και ερχόταν μία πρόταση από πορτογαλική ομάδα, θα μπορούσα κάλλιστα να την αποδεχτώ. Θα μπορούσα να το κάνω για συναισθηματικούς λόγους, για παράδειγμα, για την Εστορίλ».

-Η Ελλάδα έχει παίξει με τη Βοσνία. Έχετε να δώσετε κάποια συμβουλή στον Πάουλο Μπέντο εν όψει των μπαράζ της Πορτογαλίας;
«Ο κόουτς έχει μελετήσει πολύ καλύτερα από μένα τη Βοσνία. Είναι μια ομάδα που έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με τα προ διετίας παιχνίδια που κέρδισε η Πορτογαλία. Χρειάζεται προσοχή στους Τζέκο, Μισίμοβιτς και Πιάνιτς, που είναι καλοί παίκτες. Η Πορτογαλία είναι καλύτερη, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα παρουσιαστούν οι δύο ομάδες σε αυτά τα δύο παιχνίδια».

-Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσετε την Πορτογαλία στα τελικά του Euro 2012;
«Αν συμβεί κάτι τέτοιο, ελπίζω να είναι μόνο στον τελικό. Δεν θέλω να αντιμετωπίσουμε νωρίτερα την Πορτογαλία. Πριν από τον αγώνα θα είναι περίεργο συναισθηματικά για μένα να ακούσω και τους δύο εθνικούς ύμνους. Τον έναν της πατρίδας μου και τον άλλο της χώρας στην οποία εργάζομαι, στην οποία είμαι χαρούμενος και που ο κόσμος με έχει υποδεχτεί πολύ καλά».

-Πώς βλέπετε την παρουσία του Ζεσουάλδο Φερέιρα στον Παναθηναϊκό;
«Κάνει πολύ καλή δουλειά. Δεν ήταν εύκολα τα πράγματα, γιατί ο Παναθηναϊκός είχε πολλά προβλήματα, αλλά μετά από ένα χρόνο προσαρμογής, είναι πρώτος μαζί με τον Ολυμπιακό. Βλεπόμαστε σχεδόν κάθε εβδομάδα, όποτε είμαι στην Αθήνα».

-Ποιος είναι ο καλύτερος Έλληνας παίκτης σήμερα;
«Δεν θα πω. Είμαι προπονητής…».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: