Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

«Δε φοβάμαι για τον ΠΑΟΚ»


Σίγουρος πως ο ΠΑΟΚ θα επανέλθει στο δρόμο των επιτυχιών εμφανίστηκε ο Λάζλο Μπόλονι στη συνέντευξη Τύπου εν όψει του αγώνα με τη Σάμροκ Ρόβερς για το Europa League. «Φοβάμαι για τη μητέρα μου που έχει προβλήματα υγείας, για την κόρη μου που οδηγάει. Στο ποδόσφαιρο δε φοβάμαι ποτέ», τόνισε. «Φαβορί είναι Τότεναμ και Ρούμπιν, όχι εμείς», πρόσθεσε.

Αναλυτικά, ο Λάζλο Μπόλονι μίλησε για:


-τη Σάμροκ Ρόβερς: «Θα ήθελα να πω και πάλι συγχαρητήρια στη Σάμροκ για το πρωτάθλημα που κατέκτησε. Έδειξαν τη δύναμη και την ποιότητά τους. Έχει παίκτες με ατομικό ενδιαφέρον αλλά το μυαλό μου είναι στον ΠΑΟΚ. Η προσοχή μου είναι στραμμένη στη δική μου ομάδα και δε μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα. Σεβόμαστε την ομάδα όπως κάνουμε με όλους τους αντιπάλους μας. Ετοιμαστήκαμε για να αντιμετωπίσουμε τη Σάμροκ όπως όλες τις αντιπάλους και ελπίζουμε μετά τον αγώνα να είμαστε χαρούμενοι».

-την κάμψη στην απόδοση του ΠΑΟΚ:
«Μπορεί αυτή η περίοδος να είναι δύσκολη για εμάς. Κάποιος από εσάς μου είπε ότι ο Οκτώβριος είναι συνήθως ιδιαίτερος μήνας για τον ΠΑΟΚ. Πρέπει όμως να σας πω ότι το ίδιο είχα ακούσει και για τον Σεπτέμβριο και δεν ήταν κακός μήνας για εμάς. Τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε πρέπει να τις βγάλουμε από το κεφάλι μας και η συγκέντρωση μας να είναι στο αυριανό παιχνίδι. Όπως έχω πει αρκετές φορές ο στόχος μας είναι η αποτελεσματικότητα στην επίθεση και να μην κάνουμε μεγάλα λάθη στην άμυνα. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε καλύτεροι. Δε φοβάμαι ποτέ. Φοβάμαι για τη μητέρα μου που έχει προβλήματα υγείας, για την κόρη μου που οδηγάει. Στο ποδόσφαιρο δε φοβάμαι ποτέ».

-το αν υπάρχει πρόβλημα αυτοπεποίθησης: «Πρέπει να πω ότι δε μπορώ να ανατρέξω πολύ στην περίοδο που η ομάδα είχε περισσότερη αυτοπεποίθηση. Είναι διαφορετικό να παίζεις με τη Βαλερένγκα και μετά με την Ξάνθη και διαφορετικό να παίζεις με τη Ρούμπιν Καζάν και μετά από δύο μέρες με τον Ολυμπιακό. Πολλοί που σκέφτονται με την καρδιά δε μπορούν να κάνουν το διαχωρισμό, αλλά εγώ που σκέφτομαι με την καρδιά μπορώ να το κάνω. Πιστεύω ότι οι δύσκολες στιγμές είναι πίσω μας. Επικεντρωνόμαστε στο επόμενο παιχνίδι που είναι το αυριανό. Δε μας ενδιαφέρει τι έγινε πριν».

-το αν θεωρεί τη νίκη επί της Σάμροκ υποχρέωση για την ομάδα του: «Υποχρέωση έχεις μόνο να πεθάνεις μία φορά. Τίποτα άλλο. Ξέρουμε πολύ καλά τα αποτελέσματα, τι έχουν κάνει στην έδρα τους. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και ξέρουμε και ποιες θα είναι οι πιθανότητές μας αν πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

-τις πιθανότητες πρόκρισης: «Όπου και να παίζουμε ξέρω ότι οι παίκτες μου, κάποιες φορές με αποτέλεσμα κάποιες φορές όχι, θα κάνουν τα πάντα και ξέρουμε ότι μία νίκη θα μας δώσει σημαντικό πλεονέκτημα. Το φαβορί στον αγώνα της Πέμπτης είναι ο ΠΑΟΚ, αλλά για την πρόκριση δεν είμαστε εμείς. Είναι η Τότεναμ και η Ρούμπιν Καζάν. Αρκεί μόνο μία ανάγνωση των οικονομικών στοιχείων για να καταλάβει κάποιος. Ξέρω ότι αυτό δε θα αρέσει και σε πολλούς, αλλά δε θέλω να βάλω παραπάνω πίεση στους παίκτες από όση έχουν και σαφώς και θα είμαστε χαρούμενοι άμα περάσουμε από τον όμιλο».

-τις διαφορές σε σχέση με το παιχνίδι της Τούμπας:
«Πιστεύω θα είναι ένα παρόμοιο παιχνίδι. Σίγουρα όμως όταν κάποια ομάδα παίζει στην έδρα της γίνεται πιο επιθετική».

Πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: