Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Τους γυμναστές της στο σχολείο ευχαρίστησε η Μέρκελ


Την εποχή που ήταν μαθήτρια φαίνεται πως αναπολεί η Άγκελα Μέρκελ η οποία ευχαρίστησε τους γυμναστές που είχε στο σχολείο.

Στο εβδομαδιαίο βιντεοσκοπημένο μήνυμά της που μεταδόθηκε στο διαδίκτυο, η Γερμανίδα καγκελάριος ευχαρίστησε τους καθηγητές οι οποίοι την ενθάρρυναν, όπως είπε, να κάνει τις ασκήσεις που τις ζητούσαν.

«Έχω όμορφες αναμνήσεις από τους καθηγητές μου φυσικής αγωγής, γιατί συχνά έπρεπε να μου δίνουν κουράγιο για να με βοηθήσουν να ολοκληρώσω τις ασκήσεις που μου ζητούσαν. Τα κατάφερνα πάντα όταν μου ενίσχυαν την αυτοπεποίθηση» πρόσθεσε η Γερμανίδα

 http://www.newsbeast.gr/world/arthro/265994/tous-gumnastes-tis-sto-sholeio-euharistise-i-merkel/

Δεν υπάρχουν σχόλια: