Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

«Δεν έχω ιδέα για Ολυμπιακό»

Άγνοια δήλωσε ο Πάρντο όταν κλήθηκε να σχολιάσει τα δημοσιεύματα που τον φέρουν στο στόχαστρο του Ολυμπιακού. «Δεν έχω ιδέα. Δεν μου μίλησε κανείς. Άλλωστε εγώ έχω συμβόλαιο για τρία χρόνια με την ομάδα και είμαι πολύ ευχαριστημένος εδώ» δήλωσε ο Ισπανός τερματοφύλακας. Στα αγωνιστικά, ο Γιάντσης είναι ο μοναδικός από τους τραυματίες του Ηρακλή που έχει ελπίδες να αγωνισθεί στο τοπικό ντέρμπι με τον Αρη. Ο νεαρός επιθετικός του Γηραιού αν και ακολούθησε ατομικό πρόγραμμά δεν αισθάνθηκε καμιά ενόχληση με αποτέλεσμα να θεωρείται πολύ πιθανό να μπει από αύριο σε κανονικό ρυθμό προπόνησης και να τεθεί στην διάθεση του Πεντράθα ο οποίος δεν θα έχει για την επίθεση και τον Φονσέκα. Οι Γιαννούλης και Ιωαννίδης έκαναν θεραπεία και ο Χλωρός ατομικό πρόγραμμα. Και οι τρεις δεν υπολογίζονται επί του παρόντος για το παιχνίδι της Κυριακής.Τέλος, στη ΦΙΦΑ προσέφυγε ο Ρίβας προκειμένου να εισπράξει ένα ποσό 80.000 ευρώ που του οφείλει η ΠΑΕ Ηρακλής. Ο Αργεντινός μέσος δεν γνώριζε ότι στην ΠΑΕ Ηρακλής υπήρξε διοικητική αλλαγή για αυτό και δεν επικοινώνησε μαζί της. Την Τετάρτη (2/4), δήλωσε ότι είναι πρόθυμος να συζητήσει για να βρεθεί λύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: