Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

Επισήμως Χαλκιάς για δύο χρόνια

Παίκτης του ΠΑΟΚ και με τη... βούλα είναι από το απόγευμα της Τετάρτης (28/5) ο Κώστας Χαλκιάς. Η ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτηση του Ελληνα τερματοφύλακα για τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ από την Φρανκφούρτη όπου βρίσκεται, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συμφώνησα με τον ΠΑΟΚ και θα αποτελέσω μέρος της προσπάθειας της αγωνιστικής αναγέννησης της ομάδας. Έρχομαι σε μια πολύ μεγάλη ομάδα για να συνεργαστώ με ανθρώπους, με τους οποίους μοιράζομαι την ίδια φιλοσοφία για το ποδόσφαιρο. Στόχος μου είναι να συμμετέχω κι εγώ στο εγχείρημα του Προέδρου, Θ. Ζαγοράκη, του Τεχνικού Διευθυντή, Ζ. Βρύζα και του Προπονητή κ. Φερνάντο Σάντος, να δημιουργήσουν ένα σύνολο υψηλού επιπέδου με το πνεύμα του νικητή. Ευχαριστώ αυτούς τους ανθρώπους για τον τρόπο που με προσέγγισαν αποδεικνύοντας ότι με θεωρούν σημαντικό στέλεχος του ΠΑΟΚ που οραματίζονται. Ανυπομονώ να αγωνιστώ στην Τούμπα, ένα γήπεδο που έχω γνωρίσει ως αντίπαλος και πάντα κέρδιζε το σεβασμό μου. Ξέρω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει απαιτήσεις, αλλά το ίδιο έχω κι εγώ από τον εαυτό μου και την ομάδα μου. Έχω εμπιστοσύνη ότι όλοι μαζί θα δημιουργήσουμε έναν ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο». Θυμίζουμε ότι ο Χαλκιάς αγωνιζόταν στον Αρη, δεν τα βρήκε για την ανανέωση του συμβολαίου του και πριν από μια εβδομάδα περίπου ήρθε σε συμφωνία με τον ΠΑΟΚ για συμβόλαιο δύο χρόνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: