Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Κονέ και τυπικά

Ο Παναγιώτης Κονέ είναι και τυπικά παίκτης του Ηρακλή, καθώς η «κυανόλευκη» ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτησή του. «Η ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ ανακοινώνει την ολοκλήρωση των μετεγγραφικών κινήσεων με την απόκτηση από την ΑΕΚ, με ελεύθερη μετεγγραφή, του 21χρονου μέσου, Παναγιώτη Κονέ, ο οποίος υπέγραψε σήμερα τριετές συμβόλαιο συνεργασίας», αναφέρει η ανακοίνωση.Από την πλευρά του, ο Κονέ, σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ, τόνισε: «Αισθάνομαι χαρά από το γεγονός ότι φεύγοντας από μια μεγάλη ομάδα της Αθήνας έχω την ευτυχία να συνεχίσω την καριέρα μου σε μια μεγάλη ομάδα της Θεσσαλονίκης, που φέτος συμπληρώνει έναν αιώνα ιστορίας. Το μόνο, που έχω στο μυαλό μου είναι να προσφέρω στη νέα ομάδα μου τον καλύτερο αγωνιστικό εαυτό μου και να δικαιώσω την Διοίκηση και την Τεχνική Ηγεσία, που πίστεψαν στις δυνατότητές μου και επέμεναν να έλθω στον Ηρακλή. Είμαι έτοιμος, καθώς προέρχομαι από μια ολοκληρωμένη προετοιμασία και θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα δυσκολίας προσαρμογής μου στα δεδομένα της νέας ποδοσφαιρικής πραγματικότητας στην οποία εντάσσομαι. Επίσης θεωρώ ότι στα 21 του ένας παίκτης είναι ώριμος να προσφέρει και αυτό φιλοδοξώ να κάνω στον Ηρακλή», υπογράμμισε ο νεαρός μέσος των «κυανολεύκων»

Δεν υπάρχουν σχόλια: