Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

«Δεν αξίζαμε την ήττα»

Απογοητευμένοι είναι στον Ηρακλή μετά την ήττα στο τοπικό ντέρμπι από τον
ΠΑΟΚ. Οι «κυανόλευκοι» θεωρούν ότι βάσει απόδοσης δεν άξιζαν να ηττηθούν, ενώ είχαν τις δικές τους ευκαιρίες, τις οποίες θα μπορούσαν να μετουσιώσουν σε γκολ...Ο Χαβιέ Μάρτος τόνισε ότι «η ήττα δεν ήταν ένα δίκαιο αποτέλεσμα για εμάς. Είχαμε κι εμείς τις ευκαιρίες μας για το γκολ. Δουλέψαμε πολύ σκληρά και δείξαμε πάθος στο παιχνίδι μας».Ο Ισπανός υποστήριξε ότι στη φάση από την οποία προήλθε το γκολ του ΠΑΟΚ, δεν έπρεπε να καταλογιστεί κόρνερ, αλλά το φάουλ που του έγινε: «Με πήραν τηλέφωνο πολλοί που έβλεπαν από τηλεόραση τον αγώνα και μου είπαν ότι στη φάση που προηγείται του γκολ, ότι δεν υπάρχει κόρνερ, καθώς μου έχουν κάνει καθαρό φάουλ», ξεκαθάρισε ο Μάρτος για να προσθέσει: «Είναι πράγματα που συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο, μερικές φορές είναι υπέρ και μερικές κατά». Τέλος αναφέρθηκε και στην επιστροφή του στη φυσική του θέση: «Αισθάνομαι πολύ πιο άνετα, αλλά ποτέ βασικός. Όλοι οι συμπαίκτες μου δουλεύουν επίσης πολύ σκληρά, είναι πολύ καλοί οι παίκτες που αγωνίζονται στην ίδια θέση μ’ εμένα».Από την πλευρά του, ο Άγγελος Κομβολίδης, τόνισε: «Τα πήγαμε περίφημα, όμως ένα λαθάκι στην άμυνα μας κόστισε τον έναν πόντο ίσως και τους τρεις. Πιστεύω ότι στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι, αλλά από εκεί και πέρα το λάθος μας έκοψε τα πόδια».Όσον αφορά τη συνέχεια, ο νεαρός άσος είπε: «Δεν το βάζουμε κάτω. Συνεχίζουμε. Ψηλά το κεφάλι. Είμαστε ενωμένη ομάδα, έχουμε ποιότητα και το δείξαμε. Ναι, μας πείραξε το αποτέλεσμα. Θέλαμε κάτι θετικό. Δεν μας βγήκε. Κοιτάμε μπροστά όμως και θα δουλέψουμε».Ερωτηθείς τέλος για την προσωπική του απόδοση και το αν είχε κόπωση και έγινε αλλαγή, σχολίασε: «Ήμουν καλά στο παιχνίδι. Το ότι έγινα αλλαγή, είναι επιλογή του προπονητή μου. Είμαι καλά και θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω τον Ηρακλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: