Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Ανακοινώθηκε ο Λέκι

Την απόκτηση του Ματίας Λέκι ανακοίνωσε το Σάββατο (11/7) η ΠΑΕ Ηρακλής. Ο Αργεντινός αμυντικός υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις, που πιστοποίησαν πως είναι απόλυτα υγιής, και δεσμεύτηκε με συμβόλαιο μονοετούς διαρκείας.«Η ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ ανακοινώνει τη συμφωνία συνεργασίας με τον 28χρονο (13/05/1981) Αργεντινό κεντρικό αμυντικό, Matias Emanuel Lequi, ο οποίος έχει θητεία στις Rosario Central, River Plate (με την οποία κατέκτησε δύο πρωταθλήματα Clausura, το 2002 και το 2003), Atletico Madrid, Lazio και Celta. Το συμβόλαιο συνεργασίας μεταξύ της ομάδας και του ποδοσφαιριστή είναι διαρκείας ενός έτους (έως το καλοκαίρι του 2010)», αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της η ΠΑΕ. «Εχω έρθει με την οικογένειά μου για ένα νέο ξεκίνημα εδώ στον ΗΡΑΚΛΗ. Πέρασε ένας χρόνος μόνο με προπόνηση, αλλά με εντατική δουλειά και είμαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση. Αυτό είμαι έτοιμος να το αποδείξω μέσα στο γήπεδο και πιστεύω ότι με την δική μου παρουσία θα βοηθήσω την ομάδα μου, καθώς αυτή είναι η φιλοδοξία μου. Eρχομαι σε μια ομάδα με πολύ καλές εγκαταστάσεις, οι οποίες με έχουν εντυπωσιάσει και πολύ καλό έμψυχο δυναμικό», τόνισε ο Λέκι. Δεν μου αρέσει να υπόσχομαι πράγματα, αλλά θα πω ότι σωματικά και πνευματικά θα δοθώ στην προσπάθεια του ΗΡΑΚΛΗ για μια πολύ καλή χρονιά. Γνωρίζω τις εξαιρετικές μεταγραφές, που πραγματοποίησε η ομάδα, με παίκτες μεγάλης και διεθνούς εμβέλειας και όλες οι εντυπώσεις μου είναι θετικές. Θα πρέπει να αποδείξω στο γήπεδο τα πολλά και καλά λόγια, που λέγονται για μένα. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ πρέπει να βρίσκεται ψηλά και αυτό θα επιδιώξουμε όλοι μαζί», πρόσθεσε ο Αργεντινός. Εξάλλου, ανακοινώθηκε η αποστολή του «Γηραιού» που θα αναχωρήσει τη Δευτέρα (13/7) για την Αυστρία για το βασικό στάδιο προετοιμασίας. Απαρτίζεται από τους Κοβαλέφσκι, Μπαντή, Μέλκα, Μακρή, Κατσαμπή, Λέκι, Κατσικά, Μπούρμπο, Σαρακατσάνο, Γιαννούλη, Μάρτος, Τουμά, Μιλάνο, Πιλότο, Ντιέ, Φούφουλα, Ιωαννίδη, Παπαστεριανό, Κονέ, Καρλόπουλο, Βουτσιά, Επστάιν, Ντίκα, Μπόσνιακ, Γιάκομπ, Αγρίτη, Γιάντση, Βέλλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: