Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Αυτός ήταν ο Έλληνας Μαραντόνα!

Αυτός ήταν ο Έλληνας Μαραντόνα!
Η Αγγλική εφημερίδα Guardian υποκλίθηκε έστω και με μία μικρή καθυστέρηση στο μεγαλείο ενός τεράστιου ποδοσφαιριστή, όπως ο Βασίλης Χατζηπαναγής. Ο Βάσια λοιπόν χαρακτηρίζεται ως «Έλληνας Μαραντόνα» ενώ εμφανίζεται ένα επτάλεπτο βίντεο με μερικές από τις καλύτερες ποδοσφαιρικές του στιγμές. Μάλιστα υπάρχουν άφθονα σχόλια θαυμασμού από φιλάθλους που προφανώς δεν γνώριζαν την ύπαρξη του Βασίλη Χατζηπαναγή και δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ένας τέτοιος «μάγος» έπαιξε στο ελληνικό πρωτάθλημα.

«Μεγάλο μου παράπονο που δεν έπαιξα στην Εθνική ομάδα»

Ο «Νουρέγιεφ» του ελληνικού ποδοσφαίρου και του Ηρακλή, ο Βασίλης Χατζηπαναγής μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» σχετικά με το βίντεο που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Αγγλικής εφημερίδας «Guardian» και υπογράμμισε: «Ήταν επιθυμία μου να παίξω στο εξωτερικό, δεν μπόρεσα και αυτή ήταν η μοίρα. Με ρώτησαν επίσης ποιο είναι το μεγαλύτερο παράπονο μου και τους είπα ότι ήταν που δεν έπαιξα στην Εθνική Ελλάδος, ήμουν κανονικός Έλληνας. Εδώ δεν μου δόθηκε η ευκαιρία, είναι η μεγάλη πίκρα μου. Αυτό που έγινε με την βρετανική εφημερίδα, μου δίνει μία χαρά, μία ικανοποίηση που και οι ξένοι φίλαθλοι μπορούν να με δουν, να με γνωρίσουν» και συμπλήρωσε: «Όταν έπαιξα στην Μικτή Κόσμου δεν ήταν τιμή για την Ελλάδα, ήταν τιμή για την Ρωσία; Φυσικά ήταν για την Ελλάδα. Για μένα είναι τιμητικό που με σχολιάζουν οι Άγγλοι φίλαθλοι με καλά λόγια.
Οι περισσότεροι της δικής μου εποχής αδικούνται που δεν έπαιξαν και στο εξωτερικό. Εκείνα τα συμβόλαια της 12ετίας ήταν απάνθρωπα, κατέστρεψαν πολλούς ποδοσφαιριστές. Τότε έλεγα ότι ο ποδοσφαιριστής πάνω από δύο χρόνια δεν μπορεί να κάνει συμβόλαια. Εγώ έκανα δικαστήριο το 1977, η πρωτόδικη απόφαση έλεγε ότι απαγορεύεται από το εργατικό δίκαιο να κάνεις πάνω από πενταετές συμβόλαιο και το πήρε μετά ο ΠΣΑΠ και έκανε την πενταετία».
Σχολιάζοντας την κατάσταση στον Ηρακλή είπε: «Πρέπει να βρούμε μία λύση αυτό που γίνεται στον Ηρακλή δεν είναι σωστό, όλοι έχουν εν μέρει δίκιο αλλά δεν πρέπει να συνεχίσει έτσι η ομάδα».

http://www.metrosport.gr/chatzipanagis-%C2%ABmegalo-mou-parapono-pou-den-epexa-stin-ethniki-omada%C2%BB

Δεν υπάρχουν σχόλια: