Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Σπούδασε δημοσιογράφος, αλλά έγινε τραγουδίστρια...

Έχοντας μόλις βγει από ένα διαζύγιο και με την πρώτη της κόρη να είναι 2, 5 ετών, η Νατάσα Θεοδωρίδου ήρθε πριν από πολλά χρόνια στην Αθήνα σε μικρή ηλικία. Παρόλο που...

σπούδασε δημοσιογραφία, το τραγούδι ήταν αυτό που την «κέρδισε».

Χρειάστηκε πολλή δύναμη για να μετακομίσει από μια πόλη σε μια άλλη, χωρίς να ξέρει κανέναν. Πώς νιώθει γι’ αυτό σήμερα; «Μπορεί και να με έχει βοηθήσει. Έχω κάνει πολλά λάθη, μπορεί να κάνω και άλλα τόσα. Το μέσα μου όμως είναι ωραίο, γιατί τα λάθη που κάνω τα βλέπω και τελικά θέλω και τα κάνω! Δεν με ορίζει κάποιος άλλος. Ζω όπως θέλω εγώ να ζω, δεν με περιορίζει ποτέ η γνώμη των άλλων», είπε η γνωστή τραγουδίστρια στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».

Για τον Ανδρέα Φουστάνο, έχει να πει μόνο τα καλύτερα: «Ξέρω ότι ο Ανδρέας με αγαπά. Τον αγαπώ και εγώ. Αυτό δίνει όλες τις απαντήσεις. Την εκτίμηση την κρατά ο έρωτας που έχω ζήσει με τους πρώην συζύγους μου. Ήμουν ερωτευμένη μαζί τους, με αγάπησαν, αυτό κρατώ. Είμαστε για πάντα μαζί, έχουμε δύο παιδιά και μόνο ωραία πράγματα έχω να πω για τον Δημήτρη και τον Ανδρέα».

Της έγινε πρόταση για την κριτική επιτροπή του “Greek Idol” αλλά είπε όχι. Γιατί; «Θέλω μόνο να τραγουδώ και δεν με ενδιαφέρει να δείξω μια άλλη μου πλευρά. Δεν πιστεύω ότι είναι η δουλειά μου, δεν νιώθω ότι μπορώ να κινώ κάποια νήματα ή να συμβουλεύω»