Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Αναστασιάδης: «Δεν δέχθηκα προτάσεις »


AGGELOS ANASTADIADIS Ο Άγγελος Αναστασιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «LIBERO 107.4FM», αναφέρθηκε στην θητεία του στον πάγκο της Εθνικής Κύπρου, ενώ μίλησε για την περίοδο που ήταν τεχνικός του ΠΑΟΚ, αλλά και για την τωρινή κατάσταση του «Δικεφάλου του Βορρά». Ο Έλληνας προπονητής κλείνοντας τη συνέντευξή του, τόνισε με έμφαση ότι δεν δέχθηκε προτάσεις για να αναλάβει...
τους ΠΑΟΚ και Άρη.
Ακολουθούν αναλυτικά οι δηλώσεις του κυρίου Αναστασιάδη στον «LIBERO 107.4FM», έτσι όπως τις δημοσίευσε το site «olapaok.gr»
Στην αρχική του τοποθέτηση ο έμπειρος τεχνικός είπε: «Δουλέψαμε καλά αλλά δεν είχαμε τα ανάλογα αποτελέσματα». Μιλώντας για την λύση της συνεργασίας του με την κυπριακή Ομοσπονδία τόνισε: «Είχαμε βάλει υψηλούς στόχους στα προκριματικά του Euro 2012 και από την στιγμή που αυτή έπαψαν να υπάρχουν κάναμε αυτό που έπρεπε σε συνεννόηση με την Ομοσπονδία».
Για την εξαετή του συνεργασία με την ΚΟΠ (που ήταν ρεκόρ στην καριέρα του): «Είναι ρεκόρ γιατί συνήθως με… διώχνουν νωρίς».
Για το πως άντεξε να δουλεύει σε Εθνική και να μην είναι καθημερινά μέσα στους αγωνιστικούς χώρους: «Ήταν πολύ δύσκολο για μένα, είχε όμως και τα θετικά γιατί μπόρεσα να είμαι κοντά στην οικογένειά μου και την μάνα μου. Ήταν δύσκολα τα πράγματα, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό».
Για το φετινό πρωτάθλημα: «Είδαμε κακό ποδόσφαιρο επιθετικά, καλό αμυντικά και αυτό γιατί υπάρχει μεγάλος φόβος σε προπονητές, ποδοσφαιριστές και διαιτητές στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τελικός Κυπέλλου, στον οποίο μέχρι να μπει το γκολ του Λυμπερόπουλου -άσχετα πως μπήκε- δεν είδαμε καμία φάση. Φταίνε πολύ οι προπονητές για αυτό. Όταν έλεγα στο παρελθόν ότι στην ήττα το 95% της ευθύνης το έχει ο προπονητής με παρεξηγούσατε. Ο προπονητής το πρώτο που πρέπει να κάνει είναι να βγάζει το φίδι από τα αποδυτήρια. Για μένα είναι δουλειά ενός δευτερολέπτου».
Για τα επεισόδια στα γήπεδα: «Έχουν γίνει χιλιάδες πράγματα πριν για να φτάσουν στο σημείο να γίνουν αυτά τώρα».
Για το ιδανικό διοικητικό μοντέλο: «Είδατε τι έγινε στον Παναθηναϊκό, πόσα εκατομμύρια μπήκε μέσα σε ένα χρόνο. Για μένα χρειάζεται πρώτα νοικοκυριό. Έλεγα τον Μάιο θα είμαστε καλά και αυτό γινόταν. Βλέπετε τι γίνεται με τις αδειοδοτήσεις. Σε τρία χρόνια δεν θα τις δίνει η ΕΠΟ που είναι μια μικρογραφία του κράτους που έχουμε, αλλά η UEFA. Θυμάστε στον ΠΑΟΚ τι γινόταν; Υπήρχε άνοιγμα 5 δις και κανείς δεν έβγαινε να το πει. Το έκανα εγώ. Έλεγα δεν θέλω μεταγραφές, κάναμε απόσβεση με 2.000 διαρκείας ενώ κυνηγούσαν τον Γούμενο και τον Μπατατούδη. Εγώ δεν ήθελα να ήμουν συνένοχος».
Για τα καλά λόγια που είχε πει κάποτε για τον Γούμενο: «Πιάνεστε από μια λέξη οι περισσότεροι. Όταν εγώ έφυγα εσείς ακούγατε αυτά που έλεγε ο Γούμενος και αυτός έφυγε μετά από ένα χρόνο. Υπάρχουν κάποια «πρέπει» που πρέπει να ακολουθήσεις. Έπρεπε να πω αυτό το πράγμα τότε, μετά όμως όταν διαπίστωσα τι γινόταν τα έλεγα όλα».
Για το θέμα «εντιμότητας» που είχε τεθεί στο περιβόητο ματς με την Μακάμπι: «Ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι γνωστοί-άγνωστοι που τα λένε αυτά. Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι είχε συμμετοχή σε αυτό ο Άγγελος; Απαγορεύεται να το σκέφτεται κανείς. Όποιος έχει μυαλό το καταλαβαίνει. Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα τα πιστέψει αυτά; Ο τρόπος λειτουργίας και η εντιμότητα του Άγγελου φαίνεται. Κάθε φορά που ανακινείται θέμα Άγγελου κάποιοι το πάνε μόνιμα εκεί. Θέλουν να ακούγεται το αρνητικό. Ο Άγγελος μιλάει μια φορά τον χρόνο και λέει αλήθειες. Μπορεί κάποιες στιγμές να μιλούσα και να ήμουν… μπέρδεμα αλλά ψέματα δεν λέει ποτέ ο Άγγελος.
Εγώ παρακαλάω να πηγαίνουν καλά οι ομάδες, από το ποδόσφαιρο ζω. Δεν λέω ούτε να μην βγει UEFA ο Άρης, ούτε να πέσει ο Ηρακλής. Αυτά είναι χαζά!»
Για το αν χρειάζεται μεγάλο μπάτζετ για να γίνει μεγάλη ομάδα: «Και ο ΠΑΟΚ με τα διαρκείας και ο Άρης με τον Κοντομηνά και ο Ηρακλής με χορηγίες και διάφορα άλλα χρήματα είχαν μεγάλα μπάτζετ. Τι πέτυχαν παραπάνω σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που ήμουν εγώ;»
Για το πως δεν ξεπερνάς το μπάτζετ: «Μπορείς να κάνεις ομάδα με χαμηλό μπάτζετ, αρκεί να τηρείς ένα προγραμματισμό. Δίνεις κάποια λεφτά και υπάρχουν και μπόνους αν πετυχαίνεις κάποιους στόχους. Δεν μπορείς να αφήνεις απλήρωτο τον εργάτη σου για να πληρώνεις κάποιους άλλους. Εκεί θα πάει το ποδόσφαιρο. Τελειώνουν τα συμβόλαια των 500 και 600 χιλιάδων ευρώ. Μου λέτε ότι τώρα διαλέγει τους παίκτες ο τεχνικός διευθυντής και ο προπονητής κάνει ομάδα. Και τους στόχους ποιος τους βάζει; Ο τεχνικός διευθυντής; Τους παίκτες τους διαλέγει ο προπονητής. Ο τεχνικός διευθυντής μπορεί να κάνει μόνο προτάσεις. Δηλαδή στον Ολυμπιακό τους παίκτες ποιος τους διαλέγει; Φυσικά ο Βαλβέρδε. Μου έφεραν τότε τον Βαλέντσια από τα καταγώγια. Αρχικά μας τον έφεραν για συμβόλαιο 35 εκ. και μας βγήκε 120… Είχε μια θλάση… 2,5 μήνες».
Για την σχέση του με τους παίκτες του ΠΑΟΚ στο παρελθόν: «Ο Άγγελος μάλωνε;… Σε άλλη χώρα ζείτε! Σας διέψευδαν τότε οι ίδιοι οι παίκτες. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι συνέβαιναν όλα αυτά τότε. Στην Θεσσαλονίκη δεν υπήρχε κανένας παίκτης που μάλωσα. Τα ίδια έλεγαν για τον Σόουζα στην Αθήνα αλλά δεν ίσχυαν».
Για την περίοδο που ήταν προπονητής στον ΠΑΟΚ: «Ήμασταν στην μαύρη λίστα της UEFA. Χρωστούσαμε ήδη τρεις προπονητές πριν από μένα. Είχαμε οφειλές σε 20 παίκτες. Αυτά επηρέασαν στο ματς με την Ντέμπρετσεν που μας ακύρωσαν ένα καθαρό γκολ του Σαλπιγγίδη. Φέτος ήταν σίγουρο ότι ο ΠΑΟΚ θα περάσει την Ντιναμό μετά από όσα είχαν γίνει την προηγούμενη ημέρα με το κάψιμο του λεωφορείου. Οι διαιτητές παίρνουν γραμμή από την UEFA».
Γιατί δεν στεριώνουν προπονητές στον ΠΑΟΚ: «Μπορώ να πω μόνο για την εποχή που ήμουν εγώ. Δεν ξέρω τώρα τι γίνεται. Δεν επεμβαίνω πουθενά, εγώ μόνο παρακαλάω να κερδίζει η ομάδα και όταν βγαίνω να μιλήσω το κάνω γιατί πιστεύω ότι θα βοηθήσω».
Για την τωρινή κατάσταση στον ΠΑΟΚ: «Μπορούσαμε να κάνουμε το βήμα παραπάνω στην Ευρώπη. Η ΤΣΣΚΑ ήταν πολύ χειρότερη και από την Βιγιαρεάλ, και από την Ντιναμό. Χάσαμε μεγάλη ευκαιρία απέναντι σε ανέτοιμη ομάδα. Η πορεία στην Ευρώπη επηρέασε, όπως και οι τραυματισμοί, στην πορεία στο πρωτάθλημα. Αν ήμουν εγώ θα έλεγα «εγώ φταίω» γιατί η προπόνηση παίζει ρόλο. Και σίγουρα παίζει ρόλο το ιατρικό τιμ. Έκαναν έγκλημα που έδιωξαν τον Γιώργο Οικονομίδη. Όπου μπορώ θα τον έχω μαζί μου, εκτός από κορυφαίος γιατρός είναι και εξαιρετικός άνθρωπος. Απαγορεύεται να έχεις ιατρικό τιμ και να φεύγει παίκτης στο εξωτερικό για εξετάσεις».
Για το μοντέλο διοίκησης Ζαγοράκη: «Μπόρεσε και μάζεψε τον κόσμο. Τα λένε όλα τα 25.000 διαρκείας. Το θέμα είναι πως διαχειρίζονται τα χρήματα. Θα κριθούν από το αποτέλεσμα, από τον κόσμο, εγώ δεν θα τους κρίνω».
Για το αν έχει δεχθεί κρούση για συνεργασία με τον Ζαγοράκη: «Δεν υπάρχει πρόταση. Ο ΠΑΟΚ έχει προπονητή. Έχει μπροστά του σημαντικά παιχνίδια στα πλέι οφ. Είμαι αισιόδοξος ότι μπορεί να προχωρήσει Έχουν προβλήματα και η ΑΕΚ και ο Παναθηναϊκός. Είναι μεγάλη ευκαιρία. Έχει πολύ καλούς παίκτες ο ΠΑΟΚ. Για μένα ο Χάβος διαχειρίζεται καλά την ομάδα. Έχει δίπλα του και τον Μπάμπη Μιχαληλίδη που έχει μεγάλη εμπειρία. Από την στιγμή που δεν έχω πρόταση σημαίνει ότι υπάρχει κάτι καλύτερο».
Για τις προτάσεις που είχε από ελληνικές ομάδες: «Είχα κάποιες προτάσεις, όχι από τον ΠΑΟΚ και τον Άρη, αλλά δεν μπορούσα να αφήσω την Κύπρο».

http://www.sportena.com/2011/05/anastasiadis-den-dexthika-protaseis-apo-paok-kai-ari/