Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

«Αν φταίω εγώ, να φύγω...»

Ο Φερνάντο Σάντος ξέσπασε στην εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου. «Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα. Αν φταίω εγώ να φύγω. Προτιμώ να φύγω παρά να κοροϊδέψω τους φιλάθλους. Είτε μείνω είτε δεν μείνω τίποτα δεν θα είναι το ίδιο», είπε ο Πορτογάλος τεχνικός και εξήγησε τους λόγους της παραμονής του. «Ήρθα εδώ για ένα στόχο που έθεσα με τον πρόεδρο. Αυτό που κάνω εδώ θεωρώ ότι εξυπηρετώ τον ΠΑΟΚ. Αν δε συνέβαινε, θα έφευγα. Είχα πολλές προτάσεις για να πάω αλλού. Είμαι εδώ επειδή πιστεύω στον πρόεδρο και μου αρέσει ο ΠΑΟΚ. Δεν θα πουλήσω την ιδέα μου για να παίξει ο τάδε ή ο δείνα. Η ομάδα δεν παίζει καλά και αναλαμβάνω την ευθύνη».Ο Σάντος συνέχισε μιλώντας για το γενικότερο πρόβλημα του ΠΑΟΚ. «Ας είμαστε ειλικρινείς. Τι επιθυμούμε από τον ΠΑΟΚ; Μιλάμε για έναν παίκτη ή για τον άλλον. Έτσι θα λύσουμε το πρόβλημα; Ας είμαστε έντιμοι. Εάν νομίζετε ότι εγώ σφάλω, δεν υπάρχει πρόβλημα να φύγω. Μετά από 20 χρόνια όμως σταδιοδρομίας, δεν ξέρω τι κάνω στο ποδόσφαιρο; Ή πιστεύουμε στο σχέδιο ή όχι. Μην αρχίσουμε με κουβέντες τύπου να βάλουμε τον Πεχλιβάνη ή τον Αθανασιάδη. Ποιο το νόημα αυτών των ερωτήσεων».Ο Πορτογάλος τεχνικός μίλησε και για την κριτική που του ασκεί ο Τύπος. «Σέβομαι τη δουλειά σας, σέβομαι όλες τις κριτικές που μου κάνετε, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κριτικάρει, είναι υγιές αυτό. Το να λέμε πράγματα που δεν έχουν νόημα, κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Είμαι κάθε μέρα στις προπονήσεις, μήπως δεν ξέρω ποιοι παίκτες είναι ποιοτικοί, ποιοι έχουν ικανότητες ή δεν έχουν. Εδώ στην Ελλάδα έζησα 4 χρόνια και πριν 3 χρόνια άκουσα ίδιες κουβέντες. Αν κερδίζει η ομάδα 5-0 ή αν χάνει, στο Κύπελλο Ελλάδας έφτασε η ομάδα στον τελικό και μετά τι έγινε;».Ο Σάντος αναφέρθηκε και στη δέσμευση που έχει αναλάβει προς τη διοίκηση. «Ήδη έχω αναλάβει τη δέσμευση του χρόνου να διεκδικήσουμε θέση στην Ευρώπη. Είναι ένα ζήτημα αν παίζει καλά η ομάδα ή όχι, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα. Οι νεαροί θα έπρεπε να πάνε δανεικοί, αλλά δεν βρέθηκε ομάδα. Κάθε μέρα στις εφημερίδες βλέπω τα ονόματα παικτών που πρέπει να παίξουν. Εγώ δεν έχω πρόθεση να κοροϊδέψω τους φιλάθλους. Προτιμάω να φύγω. Δεν θα υπερασπιστώ πράγματα που δεν τα πιστεύω. Συνεχίζω στον ΠΑΟΚ, επειδή πιστεύω στον πρόεδρο και το σχέδιό του και επειδή πρόκειται για μεγάλη ομάδα. Και επειδή πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω. Δεν είμαι εδώ επειδή είμαι άνεργος κι όλο αυτό το διάστημα είχα προσφορές από άλλες ομάδες. Ο ΠΑΟΚ όμως είναι μεγάλη ομάδα και θα πρέπει να συναγωνίζεται την ΑΕΚ και τις άλλες μεγάλες. Πρέπει να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να συμβεί αυτό. Για να ανταποκριθούμε στη δικαιολογημένα απαίτηση του κόσμου και της δικής σας, πρέπει να υπάρχουν οι συνθήκες. Με το να φοράμε απλά τη φανέλα, δε γίνεται». Για το τι έχει προσφέρει μέχρι τώρα στον ΠΑΟΚ, απάντησε: «Αυτό που προσέφερα μέχρι στιγμής στον ΠΑΟΚ είναι η δουλειά μου και να υπάρχει πραγματική αντίληψη για το τι έχει ο ΠΑΟΚ. Να είστε σίγουροι ότι είτε μείνω, είτε φύγω, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Πρέπει να λέμε την αλήθεια, να αναλαμβάνουμε το βάρος της ευθύνης και να μην περνάμε τα χρόνια με την αυταπάτη πάμε για πρωτάθλημα και μετά μένουμε με 20 βαθμούς διαφορά από τους πρώτους. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ συμφωνεί, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι του αρέσει το πώς παίζει η ομάδα. Ούτε σε εμένα αρέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: