Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Δηλώνουν έτοιμοι να προσφέρουν στον Ηρακλή

Ο Ριμόλντι ευχαρίστησε τους ανθρώπους του Ηρακλή για τη μεταγραφή του στον «Γηραιό»
Ο Ριμόλντι ευχαρίστησε τους ανθρώπους του Ηρακλή για τη μεταγραφή του στον «Γηραιό»


Ο Ηρακλής παρουσίασε χθες τα δύο από τα τρία τελευταία αποκτήματά του. Τον Πίτου Γκαρσία και τον Λούκας Ριμόλντι.
Ο Γκαρσία ήταν πιο άνετος, αφού μέχρι πριν από 6 μήνες ήταν κάτοικος Μίκρας και, όπως είπε, ήθελε να γυρίσει στους «κυανόλευκους».
«Η οικογένειά μου και οι άνθρωποί μου ξέρουν πολύ καλά πόσο ήθελα να έρθω στον Ηρακλή και τι σημαίνει ο Ηρακλής για μένα», είπε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός και προσέθεσε. «Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιστροφή μου στην ομάδα. Σε όλους εκείνους που μπορούν να αμφιβάλλουν για κάτι τέτοιο, έχω όλο τον χρόνο μπροστά μου για να αποδείξω στο γήπεδο και να κάνω πράξη αυτό που λέω. Μου δίνει μια ηρεμία η επιστροφή μου στην ομάδα. Δεν μπορώ να πείσω κανέναν με λόγια. Είναι από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή μου η σημερινή μέρα και θα πείσω με πράξεις».
Ο Λούκας Ριμόλντι άργησε έναν χρόνο. Ηταν πάντα μέσα στους στόχους του Γηραιού, αλλά οι συζητήσεις δεν είχαν αποτέλεσμα.
Χθες ήταν ήρεμος και οι δηλώσεις του μετρημένες. «Κάθε ποδοσφαιριστής», είπε, «επιθυμεί να παίξει σε μία μεγάλη ομάδα. Πρέπει να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Ηρακλή και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να ικανοποιηθεί και να χαρεί ο κόσμος. Θα δουλέψω με ταπεινότητα ώστε να συνεισφέρω στην ομάδα. Ο,τι έχει ο καθένας πρέπει να το προσφέρει στην ομάδα».
Το τρίτο απόκτημα της «τελευταίας στιγμής», ο Παραγουανός αμυντικός Φρέντι Βέρα, έφτασε στη συμπρωτεύουσα, μέσω Φρανκφούρτης, λίγο μετά τις 7, και δήλωσε ενθουσιασμένος που ήρθε στον Ηρακλή, χαρακτήρισε τη μεταγραφή του σαν μια πρόκληση στην καριέρα του και από σήμερα θα αρχίσει προπονήσεις.
Η προετοιμασία των «κυανολεύκων» για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ συνεχίστηκε χθες με ευχάριστα μηνύματα για τον Μπουμπένκο, ο οποίος είδε ότι ο Λέκι ξεπέρασε το πρόβλημα και γυμνάστηκε κανονικά, ενώ και ο Μιλάνο έκανε δυνατό ατομικό πρόγραμμα.
Το απόγευμα όσοι δεν αγωνίστηκαν το Σάββατο και μαζί τους οι νεοαποκτηθέντες έπαιξαν κόντρα στους νέους. Οι Πίτου και Ριμόλντι έδειξαν ετοιμοπόλεμοι, ενώ πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει και ο Ιάπωνας Κομπαγιάσι, ο οποίος έχει δικαίωμα συμμετοχής.

ΕΘΝΟΣΠΟΡ 3/2/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: