Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Αγοράζοντας μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα


Τι πρέπει να προσέξουμε στις μεταχειρισμένες μοτοσικλέτες; Υπάρχουν σημεία και σημάδια που φανερώνουν την αλήθεια!
Ένας προσεκτικός οπτικός έλεγχος στα μηχανικά μέρη θα μας σώσει από μπελάδες. Κεφαλή, κάρτερ, λεβιές ταχυτήτων και φρένου μπορούν να φανερώσουν ελαττώματα της μοτοσικλέτας και κακής χρήσης.1. Η κεφαλή της μοτοσικλέτας στο σημείο που πατάει στον κύλινδρο πρέπει να είναι καθαρή, χωρίς λάδια. Σε αντίθετη περίπτωση, κρύβει προβλήματα και καλό είναι να ξανασκεφτείτε την αγορά.

2. Τα καπάκια της μοτοσικλέτας είναι εκτεθειμένα σε πτώσεις. Ελέγξτε για γρατζουνιές, διαρροές ή χτυπήματα που μπορεί να προέρχονται από πτώσεις. Αν η μοτοσικλέτα είναι enduro, είναι λογικό να έχουν ξεβάψει από τις μπότες του αναβάτη.

3. Η βάση κυλίνδρου ακουμπάει στο κάρτερ και στεγανοποιείται με μια φλάντζα. Μια προσεκτική ματιά θα φανερώσει τυχόν χρήση φλαντζόκολλας, κάτι που υποδηλώνει ότι το μοτέρ έχει ανοιχτεί και επισκευαστεί.

4. Ο λεβιές των ταχυτήτων δεν στραβώνει από κακή χρήση, αλλά μόνο ύστερα από πτώση. Ένας έλεγχος θα αποκαλύψει τυχόν προβλήματα. Επίσης, κατά την οδήγηση πρέπει οι ταχύτητες να αλλάζουν ομαλά, χωρίς δυσκολία. Αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, ενδέχεται να υπάρχει πρόβλημα στο κιβώτιο.

5. Το καρμπιρατέρ της μοτοσικλέτας, αν έχει κάποιο πρόβλημα, θα γίνει αντιληπτό μόνο κατά την οδήγηση. Οπτικά, το μόνο που θα μπορούσατε να εντοπίσετε είναι τυχόν διαρροές καυσίμου είτε από το κάτω μέρος του είτε από τα σωληνάκια που φεύγουν από το καρμπιρατέρ.

6. Η βάση του μοτέρ πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Εάν υπάρχουν ρωγμές ή σκουριές, καλό είναι να αποφύγετε την αγορά της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας. Τέτοιου είδους προβλήματα μπορεί να προξενήσουν έντονους τριγμούς σε αυτήν, καθώς και προβλήματα στην ευστάθεια.

7. Τα δόντια από το πίσω γρανάζι πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση. Εάν είναι μυτερά και με ελαφριά κλίση, τότε χρήζουν αλλαγής μαζί με την αλυσίδα και το εμπρός γρανάζι. Άρα μιλάμε για ένα έξτρα έξοδο, πάνω από 100 ευρώ (για μοτοσικλέτες).

8. Η γκαζιέρα πρέπει να έχει μικρό τζόγο. Δεν πρέπει κατά το άνοιγμα να αισθανθείτε μεγάλη νεκρή διαδρομή. Επίσης, πρέπει όταν αφήσετε το γκάζι ενώ είναι ανοικτό, να επιστρέψει απότομα στη φυσιολογική του θέση, κάνοντας το χαρακτηριστικό «τακ» στο στοπ της γκαζιέρας. Εάν μένει ανοικτό ή επιστρέφει αργά, σημαίνει ότι δεν έχει συντηρηθεί σωστά ή ότι υπάρχει πρόβλημα στην ντίζα γκαζιού.

9. Ένας οπτικός έλεγχος στο λαιμό της εξάτμισης και το τελικό μπορεί να φανερώσει σκουριές. Κάτι τέτοιο μαρτυρά ότι η μοτοσικλέτα βρισκόταν κοντά σε θάλασσα και το αλάτι οξείδωσε το μέταλλο.

Πηγή: mototriti.gr