Tο παρόν site δεν πωλεί, ούτε ενοικιάζει άλλα ούτε εκμεταλλεύεται τις οπτικοακουστικές εκπομπές που φιλοξενεί τα οποία ανήκουν αποκλειστικά στις εταιρίες παραγωγής και στα κανάλια της κάθε εκπομπής. Οι υπηρεσίες του παρόντος blog είναι καθαρά ενημερωτικού και πληροφοριακού χαρακτήρα και παρέχονται δωρεάν καθώς πρόκειται για blog μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Ρέμος εφ' όλης της ύλης...

Από κοντά παρακολουθεί ο Αντώνης Ρέμος την προετοιμασία του Ηρακλή... Ο πρόεδρος της ΠΑΕ μίλησε από την Ολλανδία για όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον «γηραιό», εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι η φετινή ομάδα έχει ανέβει σε υψηλότερο επίπεδο

Αρχικά μίλησε για το χθεσινό φιλικό το οποίο παρακολούθησε: «Αυτό που μπορώ να πω με μία πρόχειρη ματιά είναι ότι υπάρχει τρομερή ομοιογένεια। Υπάρχουν 20-25 ποδοσφαιριστές που είναι στο ίδιο επίπεδο, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει μεγάλη απόκλιση για το ποίος θα μπαίνει και ποίος θα βγαίνει. Θεωρώ ότι αυτό θα είναι το προσόν φέτος του Ηρακλή. Είναι ανεβασμένο σε όλους το επίπεδο. Κάποιοι που είναι λίγο πιο πίσω δουλεύουν εντατικά και υπάρχει γενικά ομοιογένεια.


Αυτά είδα εγώ στο ματς με την Σπάρτα Ρότερνταμ। Υπάρχει μεγάλη όρεξη στην ομάδα. Μίλησα και με παιδιά που ήταν παλαιότερα στην ομάδα και μου είπαν ότι πρώτη φορά γίνεται τόσο επίπονη προετοιμασία. Αυτό όμως που λέει και ο προπονητής είναι ότι όσο πιο επίπονη θα είναι η προετοιμασία, τόσο πιο εύκολα θα είναι τα πράγματα στην διάρκεια της χρονιάς. Θα είναι μεγάλη αδικία αν δεν ανταμειφθούν στον βαθμό που πρέπει με την προσπάθεια που κάνουν».


Για τον Κοβαλέφσκι που υπέγραψε επισήμανε: «Από σήμερα ο Κοβαλέφσκι ανήκει και τυπικά στο δυναμικό του Ηρακλή। Θέλαμε να δείξουμε σε όλους ότι κάνουμε ότι καλύτερο για την ομάδα. Ό,τι κίνηση κάνουμε, την κάνουμε μόνο για το καλό του Ηρακλή. Όποιος θα σταθεί εμπόδιο σε αυτήν την προσπάθεια θα έχει τα επακόλουθα. Υπάρχει πλάνο, όραμα και διάθεση για πολύ δουλειά. Υπάρχει και πίστη και φιλοδοξία σε αυτό που κάνουμε. Κανένα λοιπόν εξωγηπεδικό στοιχείο δεν θα αφήσουμε να το επηρεάσει».

«Να πιστέψει ο κόσμος»


Σε ότι αφορά την ανταπόκριση του κόσμου είπε: «Εγώ θέλω αυτός ο κόσμος που θα πιστέψει σε αυτήν την προσπάθεια να τον δικαιώσουμε। Δεν με απασχολεί. Έχω πίστη στον κόσμο του Ηρακλή. Δεν έχω πικρία. Εμείς είμαστε εδώ, δουλεύουμε στα πρότυπα μίας μεγάλης ομάδας και όποιος πιστέψει σε αυτήν την προσπάθεια, ας το δείξει είτε με την στήριξη του, είτε με την αποχή, είτε με την στάση του στο γήπεδο. Αυτοί που πιστεύουν σε αυτήν την προσπάθεια, εγώ θα κάνω τα αδύνατα - δυνατά να τους δικαιώσω.


Το λέω με πάθος και με ζήλο αυτό। Από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με τον Ηρακλή αυτή την στάση έχω. Ίσως κάποιες στιγμές χάνω την πίστη μου, όμως άνθρωπος είμαι και εγώ και υπάρχουν καταστάσεις που με επηρεάζουν και μένα. Πάντα όταν βλέπω την ομάδα και συναντάω το όραμα στα παιδιά και τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου, παίρνω δύναμη και συνεχίζουμε όλοι ακάθεκτοι».

Έγιναν όμως λάθη στον Ηρακλή; «Θεωρώ πως όταν πλένεις πιάτα σπας και πιάτα। Δεν έγιναν όμως λάθη από επιπολαιότητα. Ίσως έγιναν λάθη από απειρία. Σίγουρα όμως η πραγματική αγάπη που έχουμε για την ομάδα αυτή, θα μας δώσουν το αποτέλεσμα που θέλουμε. Έχω κι εγώ ευθύνες, όμως είμαι υπερασπιστής της μεγάλης ιδέας που έχουμε για τον Ηρακλή. Να τον φθάσουμε εκεί που θέλει ο κάθε φίλαθλος.


Όποιοι πιστεύουν σε αυτόν τον Ηρακλή μας ακολουθούν। Δεν θέλω να δώσω απαντήσεις σε αυτούς που κάνουν κριτική από το σπίτι του. Θέλω να δικαιώσουμε αυτόν τον κόσμο που θα πιστέψει σε εμάς. Όταν πάει καλά η ομάδα και έρθει να την στηρίξει ο καθένας καλώς. Είναι ευπρόσδεκτοι όλοι. Δεν έχω καμία πίκρα. Είναι πολύ δύσκολο όταν είσαι οπαδός μίας ομάδας να είσαι και διοίκηση. Συγκρούονται μέσα μου οι σκέψεις, όμως λειτουργώ με γνώμονα το καλό της ομάδας. Πολλά προβλήματα υπήρχαν μέχρι τώρα στην ομάδα αλλά πιστεύουμε ότι βήμα-βήμα θα είμαστε εδώ για να τα αντιμετωπίζουμε και να βάζουμε τον πήχη έστω ένα πόντο ψηλότερα».

«Για το καλό του Ηρακλή»


Για το θέμα Μαρκές, ο πρόεδρος του Ηρακλή τόνισε: «Ήταν να κάνουμε μία κουβέντα, θα δούμε τι θα γίνει। Ότι είναι να γίνει, θα γίνει για το καλό του συλλόγου

Για τα μεταγραφικά είπε: «Όσο υπάρχουν ακόμη μέρες μέχρι το τέλος της μεταγραφικής περιόδου, είναι όλα ανοιχτά। Πιστεύω είμαστε πλήρεις, αλλά αν προκύψει και κάποιο... κερασάκι δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε. Είτε υπάρξει πάντως προσθήκη, είτε αποχώρηση θα είναι απόφαση της τελευταίας στιγμής. Αν έχουμε την αίσθηση ότι πρέπει να γίνει μία ακόμη κίνηση θα την κάνουμε. Η ομάδα πάντως αυτή την στιγμή δεν πιστεύω ότι έχει τέτοια ανάγκη.


Θέλω ο κόσμος του Ηρακλή να αισθάνεται ήρεμος και να προστατεύει την ομάδα με την στάση του στο γήπεδο। Δεν θέλω να υπάρχει φέτος ούτε μία τιμωρία. Θέλω να τραγουδάνε από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Οι οργανωμένοι οπαδοί του Ηρακλή έχουν κάνει πολύ μεγάλα βήματα εξέλιξης. Διαπιστώνω καθημερινά πως ξεφυτρώνουν καινούριοι σύνδεσμοι. Είναι πολύ ενθαρρυντικά αυτά τα μηνύματα. Να είναι δίπλα στην ομάδα και στα καλά και στα δύσκολα. Εκεί χρειάζεται η ομάδα στήριξη.


Τα παιδιά κάνουν πολύ καλή προετοιμασία και χρειάζονται την στήριξη του κόσμου। Να νιώθουν ότι ο κόσμος μας στηρίζει και μας προφυλάσσει από κακοτοπιές. Με ενδιαφέρει να προστατέψουν αυτό το όνειρο. Ίσως εκεί χάσω κι εγώ την πίστη μου, αν δεν το κάνουν. Όσο θα προστατεύει την διοίκηση και την ομάδα ο κόσμος, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Τα προβλήματα θα τα φέρουμε εις πέρας. Ήδη έχουμε ξεπεράσει πολλά από αυτά».


Τέλος, είπε: «Του χρόνου αυτό που θέλω είναι να μην χρωστάει η ομάδα σε κανέναν। Είμαστε κοντά σε αυτό. Να τελειώσουμε το έργο της εξυγίανσης. Προς το παρών δεν έχουμε τόσο μεγάλη οικονομική δυνατότητα. Εμείς ακόμη παλεύουμε με πιο λίγα μέσα. Δεν θέλω να βάζω όρια σε ότι αφορά τα διαρκείας. Αν ο κόσμος κάνει κέφι να έρθει στην παρέα του Ηρακλή και να την βοηθήσει, μεγάλη μου χαρά.


Θα θέλαμε πολύ να μας βοηθήσει παίρνοντας κάποιο διαρκείας. Αν δεν μπορεί να πάρει διαρκείας, ας έρθει στο γήπεδο να χειροκροτήσει και φυσικά να μην κάνει το παραμικρό για να τιμωρηθεί η ομάδα. Θέλω να είμαστε ευρωπαϊκή ομάδα». Ο Αντώνης Ρέμος επισήμανε ακόμη ότι: «Θα δω και το επόμενο φιλικό και έπειτα θα επιστρέψω να κάνω λίγες διακοπές. Μετά μας περιμένουν 30 τελικοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: